Huoltoliikkeet

180K Huoltokäyntiä ja 300 Huoltoliikettä

Asiakkaat odottavat saumatonta jälkimarkkinoiden palvelukokemusta, mukaan lukien palvelujen saatavuus, toteutus ja viestintä. Digitalisaation avulla huoltamot muuttuvat kokonaisvaltaisiksi huoltopalvelukeskuksiksi, jotka ovat valmiita hallinnoimaan sekä asiakkuuden että ajoneuvon koko elinkaarta.

Gateway auttaa autokorjaamoita keskittymään asiakaspalvelun ydinarvoihin: pitävin aikatauluihin, varastosuunnitteluun, työaikakorttien hallintaan, alhaisempiin käyttökustannuksiin, oikea-aikaisiin toimituksiin, asiakassuhteiden hallintaan jne.

Saavutuksia

  • Online revenue is almost doubled Year on Year since last 3 years.
  • 5000+ Garages affiliated through the platforms.
  • Daily turnover of approximately 2 Million orders, just in Netherlands.
  • 40% increase in the productivity through process efficiency.
  • Easy time to market for other countries (BE, FR, UK) – almost 70% faster.

Asiakkaan sanoin

Co-creation starts at the end. Strange but the difference is to get an IT solution partner, it starts at the point where you want to end. We have a very good experience with Gateway in developing our software components in a co-creation way of working.

CEO, Dutch Tyre Specialist Company